piątek, 1 marca 2013

Sałatka warstwowa z kiełkami słonecznika i jajkiem


Lubię eksperymentować, a jako że w naszej lodówce zagościły kiełki słonecznika, postanowiłam zrobić z nimi sałatkę. Muszę przyznać, że kiełki są rewelacyjne i nadają bardzo ładny smaczek sałatce. Polecam :)

Składniki:
3 jajka ugotowane na twardo
100g żółtego sera np. gouda
1 średnia czerwona cebula
2 średnie pomidory
2 średnie ogórki kiszone
Sałata zielona lub lodowa
Garść kiełków słonecznika

*sól i pieprz

Sałatę kroimy lub rwiemy na mniejsze kawałki. Cebulę kroimy w podłużne paseczki. Ser, ogórki i pomidory kroimy kosteczki. Ugotowane jajka kroimy na ćwiartki.

Na spód miski dajemy warstwę sałaty, pomidorów, ogórka, cebuli, sera i kiełków słonecznika, po czym przykrywamy je jeszcze raz taką samą warstwą jarzyn. Na górę sałatki układamy pokrojone w ćwiartki jajka. Sałatkę można przyprawić solą i pieprzem, ale jak dla mnie bez przypraw smakuje pysznie.


R E K L A M A




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


5 komentarzy:

  1. bardzo lubię warstwowe sałatki nie dość, ze są smaczne to ładnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam do jajek kiełki brokuła, są bardziej gorzkawe ale świetnie się łączą. ;) Sałatka iście wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pomysł :))) widziałam ostatnio w sklepie kiełki brokuła, musze koniecznie wypróbować.
      Pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie sałatki, zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly