piątek, 23 listopada 2012

Dzienny jadłospis z 22 listopada z przepisami :)


Przepisy dostępne są po kliknięciu w nazwę :)


Pomiędzy posiłkami popijam sobie wodę mineralną bez gazu i innych dodatków.

Śniadanie nr 1
Na początek wypiłam zieloną herbatkę z ananasem, po czym zrobiłam Manną z cynamonem, syropem z mniszka i ekstra dodatkami :)


Śniadanie nr 2
Banan i jabłko

Obiad:
Zupa pieczarkowa z chrupiącymi grzaneczkami


Desero-kolacja:
Marchewkowe placuszki z syropem mniszkowym i owocami


Na koniec dnia tradycyjnie Meliska, by dobrze spać :)


R E K L A M A




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 komentarze:

  1. Witam, nominowałam Twój blog o zabawy Liebster Blog, zapraszam do pobrania pytań z mojego bloga i dalsze przekazania zabawy !! :)
    http://blogowakuchnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chyba głodna jeszcze była. ;) A tymczasem nominowałam Twój blog do nagrody Liebster blog, więcej informacji znajdziesz u mnie: http://kresowapanienka.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Sympatyczna akcja, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly